onsdag 7. august 2013

 Sommer.

Nå er det en stund siden jeg har vært på min egen blogg,og det har sin naturlige forklaring. Vi har tilbrakt sommerdager og ferie ved vårt paradis Røssvatnet. Sammen med to av barnebarna våre har vi feriert og jobbet med vårt prosjekt der oppe på fjellet. Vi skal bygge hytte,og jeg synes vi har kommet godt igang. 
Jeg er jo gift med en ordentlig handyman som har forskalt og bygt uthus. Jeg har vært litt handtlanger ,og sørget for at min kjekke mann har hatt god mat å styrke seg på. Det begrenser seg litt hva jeg kan gjøre. Les: rygg.
Jeg kan derimot gå i naturen med våre firbeinte venner,så etter at barnebarna hadde reist hjem fikk jeg god tid til tur. 
Vi har desverre mistet Omar. Han var 12 år og en fantastisk hund,en utrolig jakt-og turkompis.Venner med alle. Hanvar veldig sliten på slutten. Han slet med at han var nesten døv. Stiv i kroppen og en del vondt. Nå har han det godt :)
Tur på fjellet.


Tordenskyene kom.


Nikita.

Black Velvet og Zelda.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar